Головна    Інформресурси    Доступ до публічної інформації    Звіти про роботу зі зверненнями громадян

Звіти про роботу зі зверненнями громадян

2012 рік
У роботі зі зверненнями громадян управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації керується такими нормативно-правовими актами:
  • Закон України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями ;
  • Указ Президента України від 14.04.2004 № 434/2004 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів»;
  • Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», із змінами і доповненнями;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.01.2007 № 24 «Про організацію виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 13.06.2005 №201 «Про порядок розгляду письмових звернень, проведення особистого прийому, виїзних особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній у Запорізькій облдержадміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.08.2011 № 357 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 № 169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації».
Особистий прийом громадян в управлінні здійснюється згідно з графіком, який затверджено наказом начальника управління від 31.12.2009 № 40 «Про розгляд звернень громадян».
Графік прийому громадян працівниками управління у 2012 році:
1. Начальник управління – останній четвер кожного місяця з 1500 до 1700;     
2.  Заступник начальника управління – останній понеділок кожного місяця з 1500 до1700;
Питання розгляду звернень громадян порушуються по мірі потреби на  оперативних нарадах співробітників управління.
З Урядової гарячої лінії звернення громадян за 2012 рік не надходили.
Протягом 2012 року в управлінні зареєстровано 11 звернень громадян:
  • заява працюючого ТОВ «Право на захист України» від 29.12.2011 № 79-С-3944-2 «Про усунення порушень законодавства, що регулює зовнішньоекономічну діяльність керівником ТОВ «Нікс Трейд Компані» Нікітіним Є.В. про невиконання рішення суду про примусове стягнення боргу з ТОВ «Нікс Трейд Компані»;
  • заява громадянина Толстікова Валерія Сергійовича від 13.04.2012 № 07-Т-1369-2 «Про постачання газу в Україну», Про відродження смт. Степногірськ», «Про будування мосту через р. Дніпро»:
  • заява підприємця Буряк Лариси Григорівни від 28.04.2012 № 03-Б-1943-1 «Про пошук інвестиційних пропозицій по використанню власного майнового комплексу заявниці»;
  • заява Броніна Р.О. ГО «Інформаційний банк «Київська Русь» від 04.07.2012 № 79-ОГ-079-n «Про моніторингово-дослідницькі заходи, які проводились в області міжнародними фінансовими та громадськими організаціями з 2009-2010 щороку. Про матеріали, які були складені за результатами заходів»;
  • заява  Максимова В.С. із Запорізької міської молодіжної громадської організації «Степ» від 17.07.2012 № 06-ОГ-088-е «Про надання авто послуг органу влади в 2010, 2011, 2012 років, оренду»;
  • заява Агентаєва В.В. із Запорізької міської молодіжної громадської організації «Степ» від 04.09.2012 № 06-ОГ-099-е «Чи підключені до мережі Інтернет управління та відділи ЗОДА; яка організація надає послуги Інтернет; на який термін укладений договір надання послуг; скільки коштів передбачено на надання Інтернет послуг та обслуговування мереж; за якою процедурою здійснювалися державні закупівлі щодо надання Інтернет послуг»;
  • заява громадянки Андреєвої Дар’ї Андріївни від 28.09.2012 № 05-А-114-е «Про надання інформації щодо переліку транспортних засобів, що перебувають на балансі ЗОДА на вересень 2012 року; про перелік власних автомобілів, які використовуються для робочих потреб з компенсацією пального та амортизації»;
  • заява Агєнтаєва В.В. із Запорізької міської молодіжної громадської організації «Степ» від 21.10.2012 № 06-ОГ-123-е «Про надання інформації щодо закупівлі канцелярських товарів та програмного забезпечення в 2012, 2011,2010 роках»;
  • заява Богданова Віктора Павловича (фізична особа) від 15.10.2012 № 06-Ко-4120-1 «Про реалізацію проекту виготовлення протиожеледного пристрою»;
  • заява Степанянц Наталія Іванівна – директор ТОВ «Міла Мед»                  від 05.10.2012 № 10-М-4149-1/в «Щодо надання допомоги в оформленні земельної ділянки в с. Дмитрівка під розміщення цеху по переробці меду»;
  • заява від Запорізької міської молодіжної організації «Степ» від 26.11.2012 № 06-ОГ-136-е «Про надання копій додатків до річного плану закупівель на власне утримання адміністрації на 2012 рік».
Звернення розглянуто у визначений термін, в повному обсязі та надано відповідь:
  • юридичному відділу апарату облдержадміністрації для узагальнення відповіді заявнику (від 23.01.2012 № 24/01-10);
  • на звернення громадянина Толстікова Валерія Сергійовича надано відповідь письмово (від 07.05.2012 № 2/01-03-04) на адресу зазначену в листі, як адресу запитувача;
  • на звернення підприємця Буряк Лариси Григорівни надано відповідь письмово (від 25.06.2012 № 01-10/456) на адресу зазначену в листі, як адресу запитувача;
  • на звернення Броніна Р.О. підготовлено проект відповіді запитувачу;
  • на звернення ЗММГО «Степ» була підготовлена відповідь запитувачу з наданням необхідної інформації;
  • відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення для узагальнення та надання відповіді запитувачу;
  • відділу господарського забезпечення апарату ОДА для узагальнення відповіді заявнику;
  •    відділу господарського забезпечення інформацію щодо закупівлі канцелярських товарів та програмного забезпечення за останні три роки: 2010, 2011, 2012;
  •   на звернення громадянина Богданова Віктора Павловича надано відповідь письмово (від 09.11.2012 № 01-09/1347) на адресу зазначену в листі, як адресу запитувача;
  • на звернення громадянки Степанянц Наталії Іванівни надана відповідь письмово (від 02.11.2012 № 752/01-10) на адресу зазначену в листі, як адресу запитувача;
  • відділу адміністрування державного реєстру виборців апарату облдержадміністрації.
У порівняні з відповідним періодом 2011 року кількість звернень громадян у 2012 році зменшилась: 14 і 11 звернень громадян відповідно.
Звернення громадян, що надходять до управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності розглядаються вчасно, відповідь надається повна, інформативна та у встановлені строки. Порушення виконавської дисципліни під час розгляду звернень протягом року не відбувалось.
Управлінням продовжується робота по впровадженню прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow».
 
2013 рік
У роботі зі зверненнями громадян управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації керується такими нормативно-правовими актами:
  • Закон України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями ;
  • Указ Президента України від 14.04.2004 № 434/2004 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів»;
  • Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», із змінами і доповненнями;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.01.2007 № 24 «Про організацію виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 13.06.2005 №201 «Про порядок розгляду письмових звернень, проведення особистого прийому, виїзних особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній у Запорізькій облдержадміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.08.2011 № 357 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 №169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації».
Особистий прийом громадян в управлінні здійснюється згідно з графіком, який затверджено наказом начальника управління від 31.12.2009 № 40 «Про розгляд звернень громадян».
Графік прийому громадян працівниками управління у 2013 році:
1. Начальник управління – останній четвер кожного місяця з 1500 до 1700;     
2.  Заступник начальника управління – начальник відділу інвестиційної політики – останній понеділок кожного місяця з 1500 до1700.
Питання розгляду звернень громадян порушуються по мірі потреби на  оперативних нарадах співробітників управління.
Протягом 2013 року в управлінні не зареєстровано жодного звернення громадян.
         З метою виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 № 169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації» наказом управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності від 12.05.2011 № 16 розроблено та затверджено «Порядок опрацювання та розгляду щодо надання публічної інформації в управлінні зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності».
У порівняні з 2012 роком кількість звернень громадян у 2013 році зменшилась.
З Урядової гарячої лінії звернення громадян за 2013 рік не надходили.
Порушень щодо стану виконавської дисципліни у цей період не було.
Управлінням продовжується робота по впровадженню прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow».
 
2014 рік
У роботі зі зверненнями громадян управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації керується такими нормативно-правовими актами:
  • Закон України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями ;
  • Указ Президента України від 14.04.2004 № 434/2004 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів»;
  • Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», із змінами і доповненнями;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.01.2007 № 24 «Про організацію виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 13.06.2005 №201 «Про порядок розгляду письмових звернень, проведення особистого прийому, виїзних особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній у Запорізькій облдержадміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.08.2011 № 357 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 №169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації».
Особистий прийом громадян в Управлінні здійснюється згідно з графіком, який затверджено наказом начальника Управління від 31.12.2009 № 40 «Про розгляд звернень громадян».
Графік прийому громадян працівниками Управління у 2014 році:
1. Начальник Управління – останній четвер кожного місяця з 1500 до 1700;     
  2.  Заступник начальника Управління – останній понеділок кожного місяця з 1500 до1700.
Питання розгляду звернень громадян порушуються по мірі потреби на  оперативних нарадах співробітників Управління.
Протягом ІV півріччя 2014 року в Управлінні не зареєстровано жодного звернення громадян.
З метою виконання розпорядження голови облдержадміністрації            від 29.04.2011 № 169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації» наказом Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності від 12.05.2011 № 16 розроблено та затверджено «Порядок опрацювання та розгляду щодо надання публічної інформації в Управлінні зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності».
У порівняні з І півріччям 2013 року кількість звернень громадян у ІV півріччі 2014 році не змінилась.
З Урядової гарячої лінії звернення громадян за ІV півріччя 2014 року не надходили.
Порушень щодо стану виконавської дисципліни в ІV півріччі 2014 році не було.
Управлінням продовжується робота по впровадженню прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow».

 
2015 рік
У роботі зі зверненнями громадян управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації керується такими нормативно-правовими актами:
  • Закон України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями ;
  • Указ Президента України від 14.04.2004 № 434/2004 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів»;
  • Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», із змінами і доповненнями;
  • розпорядження голови облдержадмістрації від 14.09.2015 № 326 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Запорізькій облдержадміністрації»
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.01.2007 № 24 «Про організацію виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 13.06.2005 №201 «Про порядок розгляду письмових звернень, проведення особистого прийому, виїзних особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній у Запорізькій облдержадміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.08.2011 № 357 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 №169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації».
Особистий прийом громадян в Управлінні здійснюється згідно з графіком, який затверджено наказом начальника Управління від 31.12.2009 № 40 «Про розгляд звернень громадян».
Графік прийому громадян працівниками Управління у 2015 році:
1. Начальник Управління – останній четвер кожного місяця з 1500 до 1700;     
  2.  Заступник начальника Управління – останній понеділок кожного місяця з 1500 до1700.
Питання розгляду звернень громадян порушуються по мірі потреби на  оперативних нарадах співробітників Управління.
Протягом ІV півріччя 2015 року в Управлінні не зареєстровано жодного звернення громадян.
З метою виконання розпорядження голови облдержадміністрації            від 29.04.2011 № 169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації» наказом Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності від 12.05.2011 № 16 розроблено та затверджено «Порядок опрацювання та розгляду щодо надання публічної інформації в Управлінні зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності».
У порівняні з ІV півріччям 2014 року кількість звернень громадян у ІV півріччі 2015 році не змінилась.
З Урядової гарячої лінії звернення громадян за ІV півріччя 2015 року не надходили.
Порушень щодо стану виконавської дисципліни в ІV півріччі 2015 році не було.

 
2016 рік
У роботі зі зверненнями громадян Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації керується такими нормативно-правовими актами:
  • Закон України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями ;
  • Указ Президента України від 14.04.2004 № 434/2004 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів»;
  • Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», із змінами і доповненнями;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.01.2007 № 24 «Про організацію виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 13.06.2005 №201 «Про порядок розгляду письмових звернень, проведення особистого прийому, виїзних особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній у Запорізькій облдержадміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 31.08.2011 № 357 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації»;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 №169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації».
Особистий прийом громадян в Управлінні здійснюється згідно з графіком, який затверджено наказом начальника Управління від 24.06.2016 № 35 «Про розгляд звернень громадян».
Графік прийому громадян працівниками Управління у 2015 році:
1. Начальник Управління – останній четвер кожного місяця з 1500 до 1700;     
2.  Заступник начальника Управління останній понеділок кожного місяця з 1500 до 1700.
Питання розгляду звернень громадян порушуються по мірі потреби на  оперативних нарадах співробітників управління.
Протягом 2016 року в управлінні зареєстровано 19 звернень громадян, переважна кількість яких (12 звернень, 63 %) стосується міжнародного співробітництва.
З метою виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.2011 № 169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації» наказом Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності від 12.05.2011 № 16 розроблено та затверджено «Порядок опрацювання та розгляду щодо надання публічної інформації в управлінні зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності».
У порівняні з 2015 роком кількість звернень громадян у 2016 році значно збільшилась.
З Урядової гарячої лінії надійшло 4 звернення громадян за 2016 рік.
Порушень щодо стану виконавської дисципліни в 2016 році не було.
З Урядової гарячої лінії звернення громадян за ІV півріччя 2015 року не надходили.
Порушень щодо стану виконавської дисципліни в ІV півріччі 2015 році не було.